Gijs in Oranje - Reisverslagen van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu Gijs in Oranje - Reisverslagen van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu

Gijs in Oranje

Deelname aan de Oranje Trophy: een reis vaan Oranje supporters vanaf New York door 14 landen naar het WK in Brazilië. Totaal ruim 25.000 km. Zie ook www.oranjetrophy.nl.
Zelf doe ik per motor (Yamaha XJ900 uit 1989 met 125.000 km op de teller) mee aan het 2e deel van de tocht: vanaf Cartagena in Colombia door Ecuador, Peru en Bolivia naar Salvador in Brazililië, waar we de wedstrijd Nederland-Spanle bezoeken. Daarna door naar Rio en São Paulo voor de wedstrijd Nederland-Chili. Totaal toch nog zo'n 13.500 km.
Onderweg bezoeken we naast alle mooie steden o.a Machu Picchu, Titicacameer en de zoutvlakte van Uyuni.

Sponsors van mijn reis: Aalberts Investments, REMA, NH1816, Nexxus, 247TailorSteel, A-Z bbq en X-tact.
Daarnaast hebben een groot aantal donateurs er voor gezorgd, dat ik geld heb in kunnen zamelen voor het KWF en KIKA.
Allemaal hartstikke bedankt. Speciale dank aan Theo van Gestel voor de mooie video en Dorus de Vries voor het idee van crowdfunding.