Wachten, wachten, wachten - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu Wachten, wachten, wachten - Reisverslag uit Cartagena, Colombia van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu

Wachten, wachten, wachten

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

13 Mei 2014 | Colombia, Cartagena

Om 8.00 uur naar de notaris om nog wat te ondertekenen, omdat ik net een nieuw paspoort heb en het Carnet de Passage op mijn oude paspoort was aangevraagd. Het schijnt dat je in Colombia vrijwel iedere transactie door een notaris moet laten bekrachtigen, dus was het heel druk. Leuk om eens te zien hoeveel stempels er overal op gezet moeten worden, maar na 1,5 uur ben je het spuugzat.
Later telefoon met behulp van Tijmen van het technisch team uit elkaar gehaald en in de rijst gezet.
Daarna wachten tot we naar de douane konden om de motoren en auto´s op te halen.
Om 17.00 uur naar de douane, papieren ondertekenen, nog meer wachten, papieren inleveren, wachten, tot uiteindelijke vrijgave.
Motor wilde eerst niet starten, aangeduwd. Ik reed voorop omdat ik navigatie had, maar dit ging 2x mis, waardoor we door allerlei kleine weggetjes terug naar het hotel gingen. Bovendien sloeg de motor steeds af. Dit bleek achteraf te komen, omdat er te weinig benzine in zat en ik over had moeten schakelen naar reserve, maar door al dat gewacht was ik niet zo helder meer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Is vast wel bekend bij mijn volgers

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 5727

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Gijs in Oranje

Landen bezocht: