Eindelijk op pad - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu Eindelijk op pad - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu

Eindelijk op pad

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

15 Mei 2014 | Colombia, Medellín

Met Christ en Evert rond 7 uur vertrokken naar Medellin, een rit van 485 km. Eerst vlak, daarna qua wegen een soort Eifel. Heerlijk rijden, maar Evert kon het tempo niet zo goed bij houden. Bij een wegversperring moeten stoppen en door het ongelijke wegdek viel zijn motor om. Motor weer rechtop gezet en rustig aan verder gereden, maar Christ was al doorgereden. Ik heb geprobeerd hem nog in te halen, maar na een paar spontane wheelies bergop en veel gewicht achterop ben ik toch maar weer op Evert gaan wachten.
Rustig aan doorgereden en na een stop, waarbij Evert weer zijn motor liet vallen, wilde ik een hotel pakken, omdat het gauw donker zou worden. Bovendien had ik mijn rugzak hard op de grond gezet, waardoor een fles medicijn gebroken was. Dus plakzooi in mijn rugzak.
Evert wilde echter door, dus nog een 1,5 uur doorgereden. Door mist en kou in de bergen, die inmiddels wel Alpen leken, hebben we besloten toch maar een hotelletje te pakken. Kamer voor 2 met gratis koffie voor 16 Euro in een truckershotel in Santa Rosa, zo,n 80 km voor Medellin.

  • 28 Mei 2014 - 23:37

    Siep:

    Klinkt allemaal bijzonder spannend en prachtig vooral, als alles het maar een beetje blijft doen, ook Evert en Chris, komt het vast goed. Wens Gijs en vrienden een voorspoedige voortzetting, ik geniet van de verslagen, kortom, ga zo door!!!!!!!!!!!!!

  • 29 Mei 2014 - 10:13

    Jessica:

    hé Gijssie, je zit nu in het land van m'n dromen, vertel,vertel. Is het nog niet te hoog voor je?

Tags: Valpartijen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Is vast wel bekend bij mijn volgers

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 300
Totaal aantal bezoekers 5725

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Gijs in Oranje

Landen bezocht: