Gopro - Reisverslag uit Cali, Colombia van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu Gopro - Reisverslag uit Cali, Colombia van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu

Gopro

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

18 Mei 2014 | Colombia, Cali

Onderweg van Cali naar camping (plaats weet ik niet meer) werden we (Christ, Evert en ik) aangehouden door soldaten met indrukwekkende geweren. Iedereen werd gefouilleerd op wapens. Spullen onderzocht. Daarna erg vriendelijk en handenschuddend op de foto (komt later nog wel).
Bij een klein tentje langs de weg gegeten met Alex, Dick, Antoon en Rob. Hele taaie kip, die we eerst in de keuken bekeken hadden. Zag er in de pan wel lekker uit en de rest was ook wel lekker.
Achter het tentje lagen koffiebonen te drogen, die vrijwel iedere kleine boer teelt.
Onderweg de actioncam uitgeprobeerd. Ontzettend mooie wegen voor de motor.
´s-Ochtend achterband op moeten pompen. Daarna bij 2 tankstops weer. Later aangehouden door Hans Fuchs, die een lekke achterband had en er wel een plug ingezet had, maar de gaspatronen pasten niet op zijn wiel. Christ heeft een kleine compresssor bij zich, maar die was al doorgereden. Toen even heel hard gereden om Christ terug te halen en daarna zelf mijn bandenspanning gecontroleerd: nog maar 0,5 bar over. Ik had dus ook een spijker in de band. Besloten om rustig door te rijden naar een plek waar ik de band kon repareren en weer op kon pompen, omdat de compressor warm gelopen was. Dus plug gezet en daarna weer door, waar we op de camping voor het eerst allemaal bij elkaar waren. Heel gezellig om alle verhalen aan te horen.

• 21 Mei 2014 - 12:48

John:

Geweldig allemaal te lezen nu al een enorme ervaring rijker. doe je wel voorzichtig dat je weer heelhuids thuiskomt.Heel veel plezier en vele veilige kilometers samen. gr. John

• 26 Mei 2014 - 12:13

Leo:

So far so good! Maar nu al ff niets gehoord. Geen verbinding?

Leo