Ruimbagage - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu Ruimbagage - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Gijs Tuitert - WaarBenJij.nu

Ruimbagage

Door: Gijs

Blijf op de hoogte en volg Gijs

08 Mei 2014 | Nederland, Venlo

Vandaag tussen alle afscheidsbezoekjes en telefoontjes door mijn spullen gepakt en geprobeerd om vanaf mijn mobiel op waarbenjij.nu in te loggen. Dat is met mijn dikke vingers en kleine telefoon nog verrekte lastig, dus nu nog even vanaf de thuiscomputer.

Ik hoop onderweg van de laptops van de andere deelnemers gebruikt te kunnen maken. Anders zullen er weinig berichtjes komen.

Op de foto mijn ruimbagage. In Nederland zijn mijn banden vrijwel nooit op voorraad, omdat ik een oude motor heb met smalle banden. Ik heb geprobeerd via Metzeler in Braszilië een band te bestellen, maar dan moet je toch in het Portugees kunnen mailen. Daarom maar een bandje meegenomen....

Morgen vlieg ik naar Panama, even de beroemde sluizen bekijken en overmorgen door naar Cartagena. De motor is er al, maar wordt pas ingeklaard als ik er zelf ben.

  • 09 Mei 2014 - 17:37

    Rex:

    Heel veel succes met alles.
    Ik hoop dat jouw reis zeer goed verloopt.
    Doe het nederlands elftal de groeten namens 't Murke.
    Nogmaals succes.

    Gr. Rex.

  • 10 Mei 2014 - 11:18

    Syl:

    Hoi Gijs
    Lang gewacht en daar ga je dan...eindelijk op pad!! We gaan je natuurlijk met spanning volgen. Maak veel foto's, zodat we in ieder geval na de reis alles kunnen zien.
    Lieve groet,
    Syl en leo

  • 11 Mei 2014 - 14:54

    Harry Lindeman:

    Beste Gijs, veel succes en plezier met je reis. Ik ben best wel een beetje jaloers. De sluizen bij het Panamakanaal zijn inderdaad indrukwekkend; je kunt er ook een (klein) dagje met de boot tussendoor. Leuk om naast zo'n giga oceaanstomer te liggen.
    Wat betreft Cartagena: na een dag heb je de historische (prachtige) stad wel gezien. Je kunt in de haven een bootje regelen voor de prachtige witte zandstranden in de buurt. Even heerlijk tropisch chillen. Een aanrader om je bleke huid wat op te peppen.
    Have fun
    Groeten
    Harry

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Is vast wel bekend bij mijn volgers

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 5723

Voorgaande reizen:

09 Mei 2014 - 27 Juni 2014

Gijs in Oranje

Landen bezocht: